Merhabalar forum ahalisi,
Sizce e-ticaret sektörü için artık geç mi kalındı ? Bu süreçten sonra bu sektöre girmek ve kazanmak imkansızlaştı kı ? Yoksa hala pazarda pay var kı ? Konu hakkında ki tecrübeli arkadaşlardan bilgi ve görüşlerini almak istiyorum