Merhaba Dostlarım,
Ben görme engelli bir arkadaşınızım. Raporum var. 110TL ye engelli indirimi ile Turk Telekom ENFES PRİME 40 kullanıyordum. Dün aradılar haziranda taahhüt bitiyor dediler. 530 TL güncel fiyatla devam edeceksiniz dediler. Sonra benim engelli indirim hakkım var dedim biraz bekledi. 390 tl oluyor dedi. Sizce bu uygunmu daha uygun tarife varmı varsa önerirmisiniz ?