Hocam aman diyim sakın kaldırma, o dolu hasarı çok pis bir şey ben 2017 temmuzunda istanbulda ki doluyu yedim.
Arabanın kaputunu bunu uğraşmayalım abi değiştir diyorlardı o derece sıkıntılıydı