selamlar aksam saglam bi dolu yağdı arabanın üstüne hemen çarşaf koyduk 2 kat. şimdi yağış yok fakat ıslak duruyor arabanın üstü sonucta. gece tekrar yağış gösteriyor, üstünde ıslak çarşaf durması arabaya zarar verir mi, kaldırmak mı lazım yoksa dursun mu sizce?
Bırak kalsın hocam ben o acıyı çok iyi bilirim. Dolu arabamı mahvetti