selamlar aksam saglam bi dolu yağdı arabanın üstüne hemen çarşaf koyduk 2 kat. şimdi yağış yok fakat ıslak duruyor arabanın üstü sonucta. gece tekrar yağış gösteriyor, üstünde ıslak çarşaf durması arabaya zarar verir mi, kaldırmak mı lazım yoksa dursun mu sizce?