hhakanincee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben oyun oynamak ıcın 2016 da dc hesabı açmıştım hiç öyle kaynatmalı sunucularda bulunmadım sadece arkadaslarımla oyun oynadıgım ıcın kullanıyordum bu nıtro fln ne ıse yarıyor ne yapılıyor ben anlamıyorum bırısı benı aydınlatabılır mı nıtro alırsam ne olur alınması gereken bir şey mi
Selam,

Discord nitro ile profil fotoğrafını hareketli avatar yapabilir sunuculara 2x boost basabilirsin ve profiline nitro rozeti gelir ekstra olarak yayın açtığında 720p kalitede açabilirsin bir nevi diğerki insanlardan bir kaç avantajın olur