ben oyun oynamak ıcın 2016 da dc hesabı açmıştım hiç öyle kaynatmalı sunucularda bulunmadım sadece arkadaslarımla oyun oynadıgım ıcın kullanıyordum bu nıtro fln ne ıse yarıyor ne yapılıyor ben anlamıyorum bırısı benı aydınlatabılır mı nıtro alırsam ne olur alınması gereken bir şey mi