Merhabalar umarım konuyu doğru yere açmışımdır. Anneme uygun fiyatlı telefon arıyoruz, karşımıza ''Realme C55'' telefonu çıktı, trendyol ve hepsiburada'dan yorumlara göz attığımda %70-75 oranında beğenildiğini gördüm. Bu modeli kullanan kişiler varsa telefonun olumlu ve olumsuz özelliklerini yazabilirler mi? Şimdiden teşekkürler...