Normalde Google ölüyor diyen kişilerin saçma argümanları oluyordu.
Güzel bir anlatım yapmışsınız, haklısınız.

Google'da şu anda yaşanan durum Matta etkisine benziyor.
Bollukta olan bir site daha çok trafik kazanırken trafiği az olan, düşük otoriteli sitelerin elindeki trafikte onlardan alınıyor.

Normalde bir eşitlik söz konusuyken bu durum kutuplaştırmaya gidilerek daha da açılıyor sürekli.