çok güzel tespitler yapmışsınız, normalde bu tür yazıları sonuna kadar okumak beni yorar ama sizin bu değerli yazınızın tamamını okumaktan keyif aldım. emeğinize sağlık, teşekkür ederim.
artık çok haklısınız normal sorgu yapamaz olduk, örnek vermek gerekirse webmaster konulardaki sorularla ilgili google arama motoruna artık direk soruyu yazdıktan sonra güvendiğim site r10 yazmadan geçemiyorum.

Google neden ölüyor r10