ilk okul 4teydim yada yeni bitirmiştim,pazarda su ve limonata satarak para kazanmıştım.süper bi duyguydu,çok hoşuma gitti ve arkası geldi sürekli.gördügüm her işe girdim nerdeyse,sürekli çalıştım tamamen zevkine...simit satma,ayakkabı boyama,biçok esnafın yanında çıraklık filan...derken bilgisayarlar girdi 2000 yılında hayatımıza,netde gördügüm her işe girmeye başladım ben de fiziki işleri bırakım.netde yaptıgım işleri saymaya kalksam,herhalde 10dk aralıksız iş sayarım.netdede nerdeyse para kazanılan her işten az-çok kazandık bişeyler çok şükür