Serzenişinizi çok iyi anlıyorum ve haklı da buluyorum. Donanımhaber bile özgün ve kaliteli bir içerikle makaleyi başkasına kaptırdığında sıralama alamıyorsa tek çare var; spam. Yıllardır legal/illegal yöntemlerle bir şeyler yapmayı denedik. Kimi zaman özgün projelerimizle dibi de gördük zirveyi de. Bu özgün girişimler hiçbir zaman spam kadar çok kazandırmadı/kaybettirmedi. Spamde kaybedince büyük kaybediyorsun evet ancak kazancı da büyük oluyor. Artık özgün olduğunda zirveyi görmekten çok dipte buluyorsun kendini. 1000 projeden belki 1 tanesi tutar. Kumar oynamaktan pek bir farkı kalmıyor. Kendi şahsi düşünce ve tecrübelerimi dile getirdim. İyi forumlar.