Google ve benzerleri hep ticaret yaptı ve kuruluş amaçları da budur. Kimse bedava hizmet vermez.

Veri - en büyük hazinedir ve pahalıdır, parası boldur.
Forumda saçma sapan telefon datasını binlerce liraya satanları baz alırsak, google gibi devlerin ellerindeki dataların fiyatlarını düşünmek bile akla ziyan.