Daha önce sanık olarak 4 kez ifade vermiştim bugün polis aradı ve müşteki olarak ifade vermem gerekiyormuş öyle söyledi savcı benim bi zararım var mı veya mağdur muyum diye öğrenmek istiyormuş daha önce hiç kimseyi şikayet etmedim acaba sanıktan müştekiye geçirip müşteki olarak tekrar ifade mi almak istedi başına gelen oldu mu