selimkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows deyince ben server versiyonu anladım, Microsoft lisansı bu şekilde kullanıma izin vermiyormuş, alman sonuçta adamlar, legal olarak doğru olanı yapıyorlar.

14 gün iade garantisi var, iptal edip, başka firmadan kiralamadan önce özel talebinizi karşılıyorlar mı diye sorun.
kullandıkça öde mantığı varmış burada. herhangi bir ücret ödemedim. teşekkür ettim.