Sayın Müşteri,
Sorgunuz için teşekkür ederiz.
Microsoft'un kurulum ve kullanım haklarına göre Windows 10/11 kurulumuna izin verilmiyor:
-------------------8<------------------
https://www.microsoft.com/en-us/Uset...10_English.htm
Bölüm 2 - Kurulum ve Kullanım Hakları.
[...] (v) yazılımı sunucu yazılımı olarak, ticari barındırma amacıyla kullanmak, yazılımı bir ağ üzerinden birden fazla kullanıcı tarafından eşzamanlı kullanıma uygun hale getirmek, yazılımı bir sunucuya yüklemek ve kullanıcıların ona uzaktan erişmesine izin vermek veya yalnızca uzaktaki kullanıcılar tarafından kullanılmak üzere bir cihazdaki yazılım; [...]
------------------->8------------------
Sunucunuzda Windows kullanmak istiyorsanız Windows Server sürümünü kullanmanız gerekecektir.
şeklinde bir cevap aldım. ek ücret de vermek istemiyorum windowsa.