11 yaşındayken arkadaşlarım ile misket oynardık ben sürekli kaybederdim sonra bir gün köye gittik ve köy bakkalında file torbayla 100'lü karışık misket satıldığını keşfettim yanlış hatırlamıyorsam 2.5 TLydi ben her köye gittiğimde 10 TL'lik(400 lü) misket alıp şehirde oturduğumuz mahalledeki çocuklara satardım nadirliğine göre fiyat verirdim (kedi gözü vs gibi) ticarete o yaşta başladım sanırım