Ustam bulaşma bana uyarı geldi bende alıyordum arkadasa ceza geldi -22.000 uc cezası
Yasadışı alınırsa uc iadesine girer , faturalı epin alırsanız sıkıntı olmaz hocam geçmiş olsun uc yüklediğiniz zaman o eksiden düşecek şimdi o yüzden her kuşun eti yenmez 😊🌹