Dakikalar içinde bu kadar cok yorum almak bile beni gazlamaya yetecek bir olay. Öyle biriyim ben)
Herkese yorumları için teşekkür ediyorum...

Şahsen bunca yıl sitelerime diğer sitelerden link almak, tanıtım almak gibi en Temel yatırımları bile yapmadım arkadaşlar. Bunun nedeni de tabiki cok yüksek gelir elde etme gibi bir düşüncem olmamasi. Dediğim gibi bana şuan itibariyle aylık 1-2 civarı gelir elde edebileceğim durum oluşması kâfi gelecek... Elbette çok para değil ama hem sektorle kaynaşmaya devam etmiş olacağım hem de daha ilerisi icin daha fazla gelir elde etme imkanını koruyacagim.