Sitelerden eskisi kadar kazanmak zorlaştı sanki
Ben de bayağı ara verdim. Önceden film sitesi açardım 4-5 bin ziyaretçisi olurdu şimdi 300 zar zor belki. Tabi yatırımsız her iş zor. Çok eskiden adsenseden bi şekilde günlük 100 dolara çıktığım olurdu. Tabi o zamanlar dolar kuru bayağı düşüktü. Şimdi sinek avlıyoruz google güncellemeleri bilmem ne içimizden geçti