üstad google güncellemesi, adsense güncellemeleri derken büyük site sahipleri, yabancı otoriter sitesi olanlar hariç orta ölçekli webmasterler artık web site adsenseden doğru dürüst kazanamaz oldu.
Kazançlar google sayesinde % 80 düştü, kimse bu durumda site almak istemez, bunca yıldır google bizi boş durmayıp boşa çalıştırdı. yazıklar olsun.
r10 daki bir durgunluk varsa bu adsense kazançlarının düşmesininde etken olduğunu düşünüyorum.
Onunda etkisi var yalnız eskiden en basit siteler bile giderdi satılır kalmazdı adsense hesaplı siteler daha iyi satılırdı kazanmasan bile adsense hesap ismi bile yetiyordu piyasa çok aşırı durgun... İnsanlarda haklı eskiden keyfine bile alınırdı şimdi net kazanç getirmedikten sonra kimse yanaşmıyor çünkü artık kimsede sokağa atılacak tek kuruş para yok