Techandworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında evet forumda satışlarda bir durgunluk var eskiden bir site adsense dahil satışa çıkartırdım en fazla 1 hafta kalır satılırdı.. Fiyatıda baya uygun tutmama ragmen 1 ay oldu halen 3 adsense dahil sitemi satamadım bırakın satmayı mesaj bile atan yok: Eskiden mesaj yerim dolardı şimdi %80 boş Mesaj yerimin
üstad google güncellemesi, adsense güncellemeleri derken büyük site sahipleri, yabancı otoriter sitesi olanlar hariç orta ölçekli webmasterler artık web site adsenseden doğru dürüst kazanamaz oldu.
Kazançlar google sayesinde % 80 düştü, kimse bu durumda site almak istemez, bunca yıldır google bizi boş durmayıp boşa çalıştırdı. yazıklar olsun.
r10 daki bir durgunluk varsa bu adsense kazançlarının düşmesininde etken olduğunu düşünüyorum.