Herkes parasını faize attı kulağının arkasına yaslandı..
Nasıl satılsın?
Örnek;
Az önce 150 bine site satılıyor aylık gelir 3 k
150 bini bankaya koysa adam 6800TL Faiz veriyor.
Siteleri ayakta tut bilmem ne yap efor harca ayrı bir eziyet ki zaten adsense bugün var yarın yok bir tekmelik hali var..
şimdi kim yatırım yapar bu sektöre?
Yapay zeka zaten sektörün içinden geçti, üzerine faiz ekonomisi ( ki zaten böyle piyasayı kitleyip fiyatları düşürmeyi hedefliyorlar) Bunlar daha iyi günler. 1 yıl daha böyle devam etsin millet börüm börüm bağırır.