saitamanın papucunu damamı attın genç.bunuda ilk defa duydum bizim zamanımızda animeler hep tv de yayınlanırdı çok popülerde 25+ senedir tv de anime yayınlanmıyor.o yüzden gündemi bilemiyoruz yeni animeleri.