RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köyde kaldığım zamanlarda bakkal tasoları bir dere kenarına atmış hepsini toplayıp eve götürmüştüm çok sevinmiştim.
Çok güzel günlerdi valla hocam