Konu
Yu-Gi-Oh! Hiç İzledinizmi?
29-04-2024, 21:43:03
#5
AbdullahAA
Platin üye
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Köyde kaldığım zamanlarda bakkal tasoları bir dere kenarına atmış hepsini toplayıp eve götürmüştüm çok sevinmiştim.
Çok güzel günlerdi valla hocam