Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba,
2015 yılında satın aldığım "WHMCS Owned" lisansımı satmak istiyorum. 12.000 TL gibi bir ücret benim için uygun olur. Abartmadan ve çok zorlamadan pazarlık yapabiliriz. Fiyat belirlerken adil olması adına, Whmcs'nin 500> müşteri paketinin yıllık tutarını baz aldım. 1 yılda o tarafa ödeyeceğiniz lisans parası yerine yukarıda belirttiğim ücretle sınırsız lisansa sahip olabilirsiniz.
Lisansı satın alırken x sürümüne özel gibi bir ibare hatırlamıyorum. Bunun akabinde 2015'ten beri yıllardır kullanıyorum. En son 7.7.0 sürümü yüklüymüş benim sitemde. Daha önceleri sürüm yükseltmek için WHMCS'nin kendi sitesinden "Support" paketi alıp, dosyaları indirip akabinde upgrade ediyordum. Yani lisans ve sürüm birbirinden bağımsız diye biliyorum (Eğer yanlışım varsa düzeltin lütfen.). Bu bağlamda satın almak isteyen arkadaşlar, özel mesaj gönderebilirler.
Aklınızda sürümle ilgili bir soru işareti kalmaması adına Whmcs'ye bir destek talebi göndereceğim. Başka bir deneme yöntemi varsa onu da önerebilirsiniz.
Sağlıklı günler diliyorum.