Piizmit41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yu-gi-Oh kartlarım orijinal anlamda hiç olmadı. Fakat sahte kartlarla hep evde kendi kendime duello yaptığım olmuştu Ayrıca https://yugiohturk.com/ forum sitesinde de çok takıldım. Joey the Passion turnuvaları, kart takasları ve şehir turnuvaları gerçekten çok efsaneydi. Çok özledim o günleri. Varsa Yugiohtürk'de takılmış hocamız tanışmayı çok isterim.
Bende 1 sefer satın almıştım 9TL'idi o zamanlar çok pahalıydı Booster diye geçiyordu aldığım paket halen evde duruyor çıkan kartlar
Sahte kartlarla ve tasolarla çok güzel oynardık Yugioh'u bilen herkesi yolu yugiohturk'ten geçmiştir hocam, en az 1000 saatim vardır sitede
Bizim şuanki ygo bilgisi 2013'den kalma çok değişmiş her şey Arada eski yugioh duel master oyununu indirip kartları toplarım ama yeni oyunları bilemiyorum.