Yu-gi-Oh kartlarım orijinal anlamda hiç olmadı. Fakat sahte kartlarla hep evde kendi kendime duello yaptığım olmuştu

Ayrıca
https://yugiohturk.com/ forum sitesinde de çok takıldım. Joey the Passion turnuvaları, kart takasları ve şehir turnuvaları gerçekten çok efsaneydi. Çok özledim o günleri. Varsa Yugiohtürk'de takılmış hocamız tanışmayı çok isterim.
Bende 1 sefer satın almıştım 9TL'idi o zamanlar çok pahalıydı

Booster diye geçiyordu aldığım paket halen evde duruyor çıkan kartlar

Sahte kartlarla ve tasolarla çok güzel oynardık

Yugioh'u bilen herkesi yolu yugiohturk'ten geçmiştir hocam, en az 1000 saatim vardır sitede

Bizim şuanki ygo bilgisi 2013'den kalma çok değişmiş her şey

Arada eski yugioh duel master oyununu indirip kartları toplarım ama yeni oyunları bilemiyorum.