Şimdi internetten baktım videoyu izledim. İnsanlarda cahil cesareti var.
Büyük cahillik.
Karanlıkta şehirlerarası yol kenarında yürüyorlar.
Üzerlerinde bir ışık yok, bir reflektör yok, koyu renk çanta ve giyisiler var.
Üstelik karayolunda yürünürken soldan yürünür kuralını hiçe sayıp trafiğin arkalarından akmasına izin veriyorlar.
Kamyon kaçtı denilmiş. Kamyon şoförü çarptığını bile anlamamıştır.
20 tonluk kamyon 80 kiloluk adama çarptığında şoför kabininde küçük bir kasis kadar bile sarsıntı yapmaz.
İnsanlar gece yollarda görünmenin görmekten daha önemli olduğunun farkında bile değil.
Ve tüm bu cehalet ile şehirlerarası karayolunda gece yürüyecek cesareti kendilerinde buluyorlar.
Allah rahmet eylesin. Bedeli ağır olmuş.
İnşallah bu acı haberi gören tiktokçu gençler bu arkadaşın yaptığı büyük hatadan ders çıkarırlar.
Gece şehir içi ya da şehir dışı aydınlatılmamış yollarda insanların gölgelerden ayrılamayacağını anlamaları lazım.
Karanlık yolda ya da karayolunda yürüyecekseniz elinizde ışık taşıyın, reflektörlü ya da açık renk kıyafet giyin ve yolun solunda yürün ki gelen araç şeritten çıkıp üzerinize doğru geliyorsa görüp kaçabilesiniz.
Videonun başında yola bir şey fırlıyor ya tilki ya köpek kamyon şoförü onu görüyor büyük ihtimalle sağa kırıyor yol kenarındakileri görmüyor. Zaten verdiği ifade de bir ses olduğunu bakınca bir şey görmediğini yoluna devam edip uyumaya gittiğini söylemiş .