Konunun tamamını okudum.
"İleri seviyede İngilizce, Arapça ve Rusça biliyorum." cümlenizi gördüğümde; "Dünya'daki bütün kapılar bu adama açık." diye düşündüm direkt.
Size hayatınızla ilgili tavsiyeler vermiş kişilerin sizden daha donanımlı kişiler olduğunu düşünmüyorum. Ya da sizin hakkınızdaki detayları bilmiyorlar.
Hayata asgari ücret, maaş, alın teri, ekmek olarak bakan insanların düşüncelerini göz ardı edin. Ekonomi yalnızca fakire kötü. Zengin yine bir gecede 100k bırakabiliyor mekanlarda.
Mutlu olduğunuz şeyin peşinde koşun, olması gerekenin değil.
Bunları, 3 dili ileri seviye bilen biri diğer alanlarda da kendini geliştirmiştir diye düşünerek yazdım. Ekonomik gücünüz de istediğiniz şeylere odaklanmak için müsait gibi. (İki kira geliri vs.)