SitePro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oradaki kızlardan bir tanesinin mavi Marmara gemisinde şehit olan insanın kızı olduğunu biliyor muydunuz? Hani diyorsunuz ya ülkesine saldırıyordu. Sizlere protesto sözlerini de söyleyim İsrail'e desteğini kes bunu siz ülkesini olarak alırsanız sizin tam bir ak partili olduğunuzu herkes anlar. Kusura bakmayın da bu ülkedeki iktidarın, iktidarın yakını MHP ve BBP İsrail ile ticareti ayyuka çıkarıp sonra da kahrolsun İsrail diyen kesimden oluşuyor. İsrail'e jet yakıtı bile bizden gidiyor. Son seçimde de hâlâ yani gerçekten hâlâ halk uyardı diyorlar pişkin pişkin. Sırf iktidarı sağ tarafıma alacağım diye yazmana gerek yok. De ki ben ne olursa olsun onların yanındayım.
Cevap vermene bile değmez ona Sabah akşam ahaber izleyen adamlara bunu anlatamazsın.Kahrol israil derler her nimetlerinden yararlanırlar.İnternetini kullanırlar,ticaret yaparlar,giydiği kıyafetlerin bile çoğu israil malıdır Klima açarlar terleyince,whatsapp kullanırlar iletişim için,elektrik kullanırlar ama gavurlara söverler.Adamların her nimetinden faydalanırlar ticareti kesmezler sonra kahrolsun israil yersen.Adamların gemileri akdenizden geçiyor bunlar da güya filistin yanındalar