Evreka63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman datebase indirin, öyle bir deneyin. Datebase de yazılıdir. Ofise bir iki saat sonra geçince bende bakabilirim
database bilgileri bende değil , o yüzden oraya bakamıyorum