Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim. Ben en son bu bilgisayarı 45-55bin arası görmüştüm o yüzden dedim belki aldığım fiyat veya az üstüne satabilirim ama öyle değilmiş. O yüzden düşüğe satmak istemiyorum arkadaşlar. Çünkü durumum kötü ve para lazım maalesef.