VipLayer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkmuşsun belliki. ama şikayetçi ol....
Hocam cok korkmadim sadece kafama ufak darbe aldim bir daha bulasmayacaklarsa konuyu kapatalim cok yüz goz olmayi dusunmuyorum işlerime yonelcem

Not : ufak darbe degil