turkeyxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm yorumları baştan sona okudum. Konu hikaye. Eğer değilse hocam kusura bakmayın sizde bir anormallik olduğunu düşünüyorum. Böyle birşey başınıza gelmiş ve şikayet konusunda düşeneceğim diyorsunuz. Konuda detaylardan bahsetmemişssiniz konunun üstüne işte böyle böyle yaparım böyle böyle geçiştirdim diye detayları atlamışssınız. konu fikrimce hikaye.
hikaye değil hocam arkadaş suçları kabul ediyor son konuşmaları whatsappdan ilete bilirim dünki masraflarımı istedim şikayetci olmayacağım