webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. O namussuz evlenmesin çoluğu çocuğu olmasın ne millete nede vatana bir gram faydası olmaz onunda ondan olanında...
maleseff olmaz alkol içen kendisini mafya sanan tiplerden sedat peker yazan pasta yaptirmiş kendine