Korkmussun ve muhtemelen sikayetci olmayacaksin . Biri benim hakkmi yiyecegine beni oldursun daha iyi . Korktugun surece bu sekilde muamele gormeye devam edeceksin .
hocam az önce babami aradi özürler diledi isterseniz gelin sizde bana aynisini yapın vb vb diye yalvardi kişi suan cok korkmuş ve ağlıyor
normalde itiraf etmeyecekti benim bir android program vardi kodladiğim bu program ses kaydı almiş tüm olayi
tehlike anında kayıt alan program geliştirmiştim

cocuga soyledim her şeyi kabul edip özür diliyor şuan