Dolar cikmiyor ki dussun

. Turk Lirasi deger kaybediyor.
Dalgalanma, globalde de var vs hikaye. Turk Lirasi deger kaybediyor. Daha da kaybetmemesi icin yapilan bir sey goremiyorum ben.
Ben Moldovada yasiyorum. 2017'de 1 TL 4.5 lei'ydi. Simdi ise 0.55 lei. 1 TL 1 moldova parasi bile etmiyor.
Turk lirasinin 7-8 yilda geldigi durum bu. Simdi kalkip dolar dusecek diyenler bana komik geliyor.
Hayal dünyasında yaşıyorlar, kendini kandırıyor ülkenin yarısından(+2)'si.