Enişten seni bu yola sürüklemiş.eniştendende şikayetçi ol.Hatta bu işe beni eniştem soktu benim yapabildiklerimi biliyor bana kart vs çaldırtmaya çalıştı.Yasadışı işler yaptırtmaya çalışıyorlar bunlar çete vs dersen en iyisi bence.
valla hocam bende oyle düşünüyorum eniştem zaten bana inanmiyor yalan soyluyor o cocuk diyor ayrica bu benim arabadaki şahis ben tekdim demiş eniştemi arayip arabada fotoğraf çektim sarj 1 iken arabada 2 kişi vardi sonradan 4-5 kişi oldular motorcular falan geldi yani