Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala şikayetçi olmamışsın ve paran onlarda buraya yazmak mantıklı mı hocam it'e it gibi davran yoksa yüz bulur gene ısırmaya çalışır.
Belli ki temiz bir arkadaşımızsın belaya bulaşmak istemiyorsun millet böyle katil oluyor zoruna gidiyor acımıyor kimseye sonra, sen en mantıklısını yap şikayetçi ol.
Mantikli olacagim yarin gelismeleri iletirim