yaptıklarindan hic pişman değiller gibi ama sen bilirsin
Dostum iyi niyetini kullanıyorlar et şikayetini geç. Evleniyormuş? Seni döverken aklı neredeydi yada paranı çalarken? İyi niyetli olma benden de bir abi tavsiyesi olarak bu işin peşine düş.
Sikayetci olacagim yarin hocam mutlaka