Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Zaten kurların oynaklığı ve bu kadar çıkması anormal durumdu ama sadece bizde değil bütün dünyada vardır sorun.
Normalleşme süreci iyi gidiyor. Enflasyon düşüşe başladığında dolar da düşecek. Sadece dolar değil, her şeyin fiyatı düşecek başta ev, arsa, araç özellikle gıda ve ilaç, hepsinin fiyatı düşecek. Balon patladı artık. Aylardır araç ve ev fiyatlarında hissedilebilir durgunluk ve fiyatların geri çekilmesi vardır. Bir kaç aya kalmaz çok daha belirgin bir şekilde her şey düşüşte olacak.

Boşuna ''hisse senedi alın kazanın'' diye yatırım fırsatları oluşturulmadı. Yüksek faizli mevduat hesapları da boşuna sunulmadı.
Enflasyon düşse dahi dolar kuru düşmeyecektir. Talep düşerse düşüş olur.