iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 yıl önce 5gb lik paketlerini almıştım nasıl ayı çıkaracağım diye düşünürken sağolsunlar bölgeme 0.1 download 0.1 upload vermişler bütün yılı bile geçirebilirdim 2 ayda kaçtım.
Hocam madem bu kadar anlatılanlara göre kötü bir firma, nasıl ayakta durabiliyorlar.