Zaten kısmi işlerim için kullanacağım. Tek derdim Mobil Veri, esahta kullandığım Turkcell..
Vodafone hakkında geçmişe dönük bilgim bulunmuyor, Ağabeyim kullanıyor, o da çekmiyor falan diyor da... Göreceğiz... Öyle ise tam ayvayı yedik..
1-2 yıl önce 5gb lik paketlerini almıştım nasıl ayı çıkaracağım diye düşünürken sağolsunlar bölgeme 0.1 download 0.1 upload vermişler bütün yılı bile geçirebilirdim 2 ayda kaçtım.