Zaten kısmi işlerim için kullanacağım. Tek derdim Mobil Veri, esahta kullandığım Turkcell..

Vodafone hakkında geçmişe dönük bilgim bulunmuyor, Ağabeyim kullanıyor, o da çekmiyor falan diyor da... Göreceğiz... Öyle ise tam ayvayı yedik..