ya müşteri hizmetleri bazıalrı çakal,tilki,kurt oluyor. bana zorla paket onayalttı çünkü daha ucuz paket yok dedi.3 ay sonra istersenzi apkedi bir alt paket ile değiştirisiniz dedi.şimdi değiştiremiyorum.yaz çokcahil bazıları yada kandırıyorlar bazıları böyle işte