AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşılan var..

Peki temsilcinin kafası mı güzeldi de, hatalı yanıt verdi acaba.

Ben de gittim 50GB paketini aldım.. 755₺ / Ay zannedersem..

Olaya gel.. 😂
bu durumda siz çok pis kazıklanmış oluyorsunuz