AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak bu iyi oldu.. Teşekkür ederim hocam. Yine de temsilci bildirmeli idi, neyse ne ya! Ben de bir müddet böyle devam eder, ardından ona geçerim. Başka çare kalmadı anlaşılan.

Bilgilendirme için teşekkürler hocam..
Rica ederim ama şunları size bildirmek isterim hocam;
1-) Vodafone kadar berbat ve amatör bir operatör görmedim. Müşteri hizmetlerine 20 dakikada bağlanırsanız kıyamet alametidir.
2-) Hadi diyelim müşteri hizmetlerine bağlandınız, Türkçeyi düzgün konuşamayan, işten hiç anlamayan cahil insalarla muhatap oluyorsunuz.
3-) Sınırsız pakete geçtiğiniz zaman paketin kendi içinde de ayrı paketler var ve onu da yükselterek hızınızıda sınırsız yapabiliyorsunuz, fakat her türlü izlediğiniz videolar ve gezdiğiniz internet siteleri donuyor.
4-) Gerçekten çoğu yerde çekmiyor.

Şu anda Turkcell Platinum kullanmaktayım
Evet vodafone a göre aylık 200₺ fazla veriyorum ama kafam her yönden rahat.
Karar sizin tabi ama, Turkcell derim susarım.