Merhaba,
Sınırsız tarife duruyor fakat vodafone'a geçerken direkt o tarifeyi alamıyorsunuz.
Yüksek paketlerde (sizin konuda bahsettiğiniz paket gibi) biraz kullanım yaptıktan sonra sistem size o paketi açıyor ve o zaman o paketi kullanabiliyorsunuz.
Bak bu iyi oldu.. Teşekkür ederim hocam. Yine de temsilci bildirmeli idi, neyse ne ya! Ben de bir müddet böyle devam eder, ardından ona geçerim. Başka çare kalmadı anlaşılan.
Bilgilendirme için teşekkürler hocam..