Kredi kartı kullanımını desteklemiyorum.
Borç batağına sürüklemenin ilk adımlarındandır. Nakit veya nakitsiz ödeme ile sadece kendi paramız kadarı harcanmalı. Kredi kartı, ek para vs bir bakmışsınız borç içindesiniz. Nakitsiz ödeme konusunda da komisyonsuz olan kullanılmalı. Komisyonlulara kapı açtırmamalı.
Eski güzel günlere dönmeli...