ben çoook eskiden usb'den çalışan external ekran kartı almıştım, tüm o işler rahatça yapılıyorken... hala kullanırım zaman zaman... biraz ortada fazla kablo oluyor ama gayet kullanışlı birşey...
https://www.amazon.com.tr/Dark-UGA35...s%2C110&sr=8-7
mesela....
çoklu monitör sistemlerinin zırt dediği yer hepsinin birden arızalanması... bunu da karar verirken hatırla derim...